فراخوان دعوت به بازیگری در نمایش «طنز منجلی به فرنگ می رود»
 
گروه تئاتر اندیشه شهرستان شوش
تشریح عملکرد گروه

گروه تئاتر اندیشه وابسته به انجمن هنرهای نمایشی شهرستان شوش به شماره ثبت 66 و شناسه ی ملی:  14000017696 ، شماره پروانه ی : 35107 /94 و کد پستی 6477183199 در نظر دارد با همکاری اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش «نمایش طنز منجلی به فرنگ می رود » را برای شهروندان شوشی تولید نماید .

عباس کرم الهی نویسنده و کارگردان این نمایش که در کارنامه ی هنری خود در ژانرهای « دفاع مقدس ـ بومی محلی ـ طنز ـ مذهبی و.... » نمایش هایی را نوشته و کارگردانی نموده و در جشنواره های مختلف «کشوری ، منطقه ای ، استانی ، کارگری و... » افتخاراتی را کسب نموده است ؛ برای آماده‌ سازی نمایش «طنز منجلی به فرنگ می رود » از بازیگران ، دانشجویان رشته بازیگری  و علاقه مندان به این هنر دوست داشتنی برای ایفای نقش از «آموزش بازیگری تا اجرای نمایش » دعوت به عمل می آورد .

وی در مورد سرفصل های بخش آموزش بازیگران و عوامل فنی نمایش طنز منجلی به فرنگ می رود گفت : « تنش زدایی و تمرین بدن، پرورش صدا، بیان و بدن، میزانسن و اجرا » از جمله سرفصل هایی است که در تمرینات « روخوانی متن ، روانخوانی و میزانسن » آموزش داده می شود و علاقه مندانی که به گروه تئاتر اندیشه می پیوندند و برای ایفای نقش در نمایش  انتخاب می گردند به صورت رایگان این سرفصل ها را یاد می گیرند .

در این اثر نمایشی که به داشتن «فرزند بیشتر ـ یارانه و بعضا نقدهای اجتماعی با رویکرد طنز »اشاره می شود ،کاراکترهایی با عناوین « منجلی ـ شاه طلا ـ منجلی نوجوان ـ شاه طلای نوجوان ـ مینا ـ ماه طلا ـ گوطلا ـ گرگعلی ـ جوان شیک پوش دزفولی ـ مرد هندی ـ غرفه دار فرودگاه ـ گارسون مرد ـ گارسون زن و خانم دکتر » به صلاحدید نویسنده درنظر گرفته شده اند که نقش آفرینان این کاراکترها از بین علاقه مندان و اعضای گروه تئاتر اندیشه انتخاب می گردند .

شایان ذکر است اولین جلسه ی روخوانی متن و انتخاب بازیگر نمایش طنز مجلی به فرنگ می رود  روز دوشنبه 5 آذرماه 1397 از ساعت 19 الی 21 در سالن اجتماعات شهید احمد حیاری می باشد که علاقه مندان می بایست 15 دقیقه زودتر در محل مذکور حضور به هم رسانند .

لازم به توضیح است که کلیه ی فعالیت های  گروه تئاتر اندیشه در وبلاگ این گروه به آدرس « http://www.andisheyshoush.loxblog.com/ » اطلاع رسانی می شود .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: